• W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO, zaktualizowaliśmy politykę prywatności i przedstawiamy podstawowe informacje na temat rozporządzenia oraz informację o administratorze danych. Chcemy poinformować o przetwarzaniu tych danych osobowych oraz zasadach ich przetwarzania od 25 maja 2018 zacznie obowiązywać RODO - czyli unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy jak poniżej.
  1. Kto jest Administratorem Twoich danych?
    Administratorem Twoich danych osobowych jest Multimedia Intelligent Products sp. j. z siedzibą w Warszawie 00-095, Pl. Bankowy 2 (KRS: 0000278901).
    Dane kontaktowe:
    e-mail: rodo@mip.biz.pl
    listownie: ul. Hajoty 61 /MIP, 01-821 Warszawa
  2. Jakie dane mogą być przetwarzane? W zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, przetwarzane mogą być następujące podane dobrowolnie dane:
    1) adres e-mail
    2) imię i nazwisko
    3) adres
    4) numer telefonu
    5) nazwa firmy (w przypadku zlecenia wystawienia faktury)
    6) numer NIP (w przypadku zlecenia wystawienia faktury)
  3. Jaki jest cel przetwarzania?
    Twoje dane osobowe przetwarzane są w celach:
    1) zawarcia i realizacji umowy (zakupu produktów lub usług)
    2) realizacji Twoich uprawnień wynikających z gwarancji lub rękojmi
    3) prowadzenia analiz i statystyk na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej
    4) prowadzenie działań marketingowych samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami
    5) dochodzenia roszczeń
    6) archiwizacji
    7) udzielania odpowiedzi na zapytania, pisma lub wnioski
    8) prowadzenia działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa
    9) wypełniania obowiązków prawnych ciążących na administratorze danych
  4. Jaka jest podstawa przetwarzania danych?
    Podstawą przetwarzania Twoich danych będzie:
    1) udzielona zgoda
    2) konieczność wykonania umowy lub podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy
    3) konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
    4) konieczność wynikająca z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, takich jak udzielanie odpowiedzi na Twoje pisma i wnioski
  5. Kto może być odbiorcą danych?
    Twoje dane będą przetwarzane przez pracowników i współpracowników administratora w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych. Odbiorcą twoich danych będą wszelkiego rodzaju osoby lub podmioty współpracujące z administratorem w celu realizacji celu przetwarzania danych, przykładowo:
    1) Firmy kurierskie lub pocztowe realizująca przesyłkę zamówienia
    3) Serwisy dystrybutorów realizujące uprawnienia wynikające z gwarancji lub rękojmi
    3) Podmioty przetwarzające płatności lub zamówienia
    4) Kancelarie prawne w przypadku zlecenia prowadzenia postępowania związanego z dochodzeniem roszczeń
    5) Podmioty lub organy uprawniony na podstawie przepisów prawa
  6. Czy Twoje dane mogą być przekazane poza terytorium EOG?
    Twoje dane mogą być przekazane poza terytorium EOG , do państw trzecich (m.in. USA) w związku z: 1) działaniami podejmowanymi na serwisach społecznościowych oraz wykorzystaniem wtyczek i innych narzędzi pochodzących z tych serwisów (m.in. Google, Disqus, Facebook, Twitter); 2) wykorzystaniem narzędzi analitycznych i służących zanonimizowanemu śledzeniu zachowań użytkowników, w szczególności takich jak Google Analytics; 3) wykorzystaniem platform reklamowych służących pozyskaniu środków na utrzymanie serwisów internetowych (w szczególności: Google adsense).
  7. Gdzie jest serwer administratora?
    Twoje dane osobowe przetwarzane są na serwerach znajdujących się w Polsce. Dane mogą znajdować się na serwerach zarządzanych przez Home.pl S.A. z siedzibą w Szczecinie (KRS 0000431335), OVH sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu (KRS: 0000220286) lub w lokalach gdzie jest prowadzona działalność i znajdują się serwery zarządzane samodzielnie przez administratora.
  8. Jaki jest okres przetwarzania danych?
    Twoje dane osobowe przechowywane będą przez okres nieograniczony, aż do cofnięcia zgody. W przypadku cofnięcia zgody, dane będą przechowywane nie krócej niż wynika to z obowiązków wynikających z prawa, np.:
    1) wykonywania obowiązków wynikających z prawa, w szczególności podatkowych i rachunkowych
    2) dochodzenia roszczeń wynikających z zawartej umowy
  9. Jakie są Twoje uprawnienia?
    Masz praw do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
  10. Gdzie mogę złożyć skargę?
    Masz prawo wniesienia skargi do GIODO, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  11. Czy musisz podać swoje dane osobowe?
    Podanie przez Ciebie danych osobowych jako osoby fizycznej jest wymagane jeśli chcesz abyśmy mogli zawrzeć i wykonać umowę z Tobą, w szczególności odpowiedzieć na pytanie przed zakupem, wysłać zamówienie, naprawić produkt, wysłać newsletter.
  12. Czy Twoje dane są profilowane?
    Twoje dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, ale nie będzie to wywoływać wobec ciebie żadnych skutków prawnych lub w wpływać istotnie w podobny sposób na Twoją sytuację. Zautomatyzowanie i profilowanie takiego przetwarzania umożliwia lepsze przygotowanie odpowiedniej oferty dla Ciebie.

  • Oświadczenie dotyczące ochrony prywatności w serwisie zawiera zasady zbierania i rozpowszechniania informacji o klientach, obowiązujące w naszym serwisie. 
  1. Serwis ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji o klientach do świadczenia naszym klientom usług, co obejmuje m.in. informowanie naszych klientów o oferowanych przez nas produktach i usługach.
  2. Informacje pochodzące z badań ankietowych i formularzy zamówień nie są udostępniane osobom trzecim i służą głównie do realizacji zobowiązań wobec klientów, obejmujących m.in. dostarczanie zamówionych produktów.
  3. Rejestrowanie w naszych bazach adresów IP użytkowników ma na celu diagnozowanie problemów związanych z pracą naszego serwera, analizą naruszeń bezpieczeństwa oraz w zarządzaniu naszą stroną WWW. Adres IP jest wykorzystywany do identyfikacji i gromadzenia danych demograficznych od osób odwiedzających witrynę (np. informacje o regionie, z którego nastąpiło połączenie).
  4. Na podstawie uzyskanych informacji w szczególnych przypadkach sporządzane są zbiorcze, ogólne zestawienia statystyczne, ujawniane osobom trzecim. Obejmują one zwykle informacje o oglądalności serwisu. Zestawienia te nie zawierają jednak żadnych danych pozwalających na identyfikację pojedynczych użytkowników serwisu.
  5. Witryna naszego serwisu wykorzystuje pliki "cookies", które ułatwiają korzystanie z jej zasobów. "Cookies" zawierają użyteczne informacje i są przechowywane na komputerze użytkownika - nasz serwer może je odczytać przy ponownym połączeniu się z tym komputerem. Wyłączenie informacji "cookies" w przeglądarce nie pozbawia użytkownika dostępu do zasobów naszej witryny WWW - może jednak spowodować niestabilną pracę niektórych modułów wykorzystujących tą formę komunikacji systemu z użytkownikiem.
  6. Witryna naszego serwisu wykorzystuje pliki "cookies", które ułatwiają korzystanie z jej zasobów. "Cookies" zawierają użyteczne informacje (dostarczają informacji o zainteresowaniach użytkowników dotyczących między innymi pobieranych plików lub innych informacji statystycznych) i są przechowywane na komputerze użytkownika - nasz serwer może je odczytać przy ponownym połączeniu się z tym komputerem. Wyłączenie informacji "cookies" w przeglądarce nie pozbawia użytkownika dostępu do zasobów naszej witryny WWW - może jednak spowodować niestabilną pracę niektórych modułów wykorzystujących tą formę komunikacji systemu z użytkownikiem.
  7. Nasz serwis wykorzystuje formularze zamówień, które umożliwiają klientom m. in. rejestrację w serwisie i złożenie zamówienia. Formularze te pozwalają na zbieranie informacji kontaktowych od odwiedzających (takich jak adresy poczty elektronicznej użytkowników). Informacje pochodzące z formularzy zamówień są wykorzystywane do realizacji zamówień, wysyłania informacji o naszej firmie oraz materiałów promocyjnych od niektórych naszych partnerów.
  8. Informacje kontaktowe klientów są także wykorzystywane do nawiązywania z nimi kontaktu (np. w przypadku konieczności potwierdzenia zamówienia).
  9. Na naszej stronie WWW organizujemy konkursy, w których prosimy odwiedzających o informacje kontaktowe (takie jak adres poczty elektronicznej). Używamy informacji kontaktowych, pochodzących od osób uczestniczących w konkursach, do wysyłania użytkownikom informacji o naszej firmie, oraz materiałów promocyjnych od niektórych naszych partnerów. Informacje kontaktowe pochodzące od uczestników konkursów są także wykorzystywane do nawiązania z nimi kontaktu (np. w celu przekazania nagrody).
  10. Witryna WWW zaopatrzona jest w środki bezpieczeństwa, mające na celu ochronę danych przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem i modyfikacją. Zobowiązujemy się chronić wszelkie informacje ujawnione nam przez klientów zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności. Prawa dostępu do danych osobowych użytkowników serwisu zostały w restrykcyjny sposób ograniczone, tak aby informacje te nie znalazły się w rękach osób niepowołanych.
  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż i rezerwację towarów za pośrednictwem sieci Internet. 
    - do korzystania ze sklepu internetowego, przeglądania asortymentu, składania zamówień, niezbedny jest komputer z dostępem do sieci internet, z systemem operacyjnym umożliwiający uruchomienie przeglądarki internetowej w rozdzielczości minimum XGA (1024x768) oraz aktywne konto poczty elektronicznej e-mail 
    - zakazane jest umieszczanie przez użytkownika strony internetowej sklepu jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym w szczególności naruszających dobre obyczaje lub służących rozsyłaniu spamu 
    - użytkownik sklepu zobowiązany jest do powstrzymania się od jakiejkolwiek aktywności, która w sposób celowy mogłaby zakłócać prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego 
  2. Złożenie zamówienia lub rezerwacji możliwe jest po zarejestrowaniu się korzystając z formularza: Rejestracja
  3. Podczas rejestracji jak i w każdym innym miejscu naszego serwisu, gdzie do dokonania transakcji lub innych czynności wymagane są dane o użytkowniku - powinny one zostać udostępnione przez użytkownika poprawnie (zgodnie z opisami przy ramkach). Podanie błędnych lub niekompletnych danych może uniemożliwić dokończenie transakcji.
    Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, użytkownikowi serwisu przysługuje prawo wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania lub usunięcia.
  4. Zamówienia lub rezerwacje są przyjmowane na stronie MP3STORE.PL, w wyjątkowych przypadkach telefonicznie 515 101 209. 
    Zakupu można dokonać także w sklepach stacjonarnych, których adresy znajdują sie na stronie. W przypadku odbioru w sklepie stacjonarnym, zamówienie traktowane jest jak rezerwacja. 
    Po złożeniu zamówienia lub rezerwacji klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu. 
    Realizacja zamówienia lub rezerwacji rozpoczyna się: 
    a) w przypadku zamówień lub rezerwacji płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od Klienta informacja a potwierdzeniu złożonego zamówienia lub rezerwacji i przyjęcia zamówienia lub rezerwacji do realizacji przez sklep 
    b) w przypadku zamówień lub rezerwacji płatnych przelewem - po tym, jak do sklepu dotrze od Klienta informacja o potwierdzeniu złożonego zamówienia lub rezerwacji oraz po dotarcia przelewu opłacającego zamówienie lub rezerwację na konto sklepu i przyjęcia zamówienia lub rezerwacji do realizacji przez sklep.
  5. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon.
  6. Faktura VAT jest wystawiana na wyraźne życzenie klienta.
  7. Klient może wycofać złożone zamówienie lub rezerwację bezpośrednio na stronie internetowej.
  8. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
  9. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia lub rezerwacji i przyjęcia zamówienia lub rezerwacji do realizacji przez sklep. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  10. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Towar dostarczany jest przesyłką kurierską przez firmę, z którą współpracuje sklep. Sklep nie wysyła towaru Pocztą Polską. Do każdej rezerwacji doliczane są koszty odbioru.
  11. Przewidywany czas realizacji zamówienia lub rezerwacji wynosi 3 dni "robocze" - od momentu wpłynięcia na konto sklepu należności za zamówiony lub zarezerwowany towar lub 3 dni "robocze" od momentu potwierdzenia złożonego zamówienia lub rezerwacji.
  12. Czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni. Czas ten może ulec zmianie w przypadku, gdy towaru zamówionego przez Klienta nie ma w magazynach Sklepu. O powyższym Klient musi zostać poinformowany w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia.
  13. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione lub zarezerwowane towary: 
    - przy odbiorze: należność kurier. 
    - przelewem bankowym na konto sklepu. 
    - przelew online. 
    - odbiór osobisty rezerwacji w sklepie stacjonarnym, po potwierdzeniu terminu dostępności. 
    - karta płatnicza.
    Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
    Uwaga: Ceny produktu w sklepie stacjonarnym mogą się różnić od cen w sklepie internetowym.
  14. Wszystkie wysyłki odbywają się poprzez firmy kurierskie. Koszty wysyłki w Polsce: 

    w przypadku zamówienia poniżej 300 pln koszt transportu wynosi 15 pln

    w przypadku zamówienia powyżej 300 pln koszt transportu wynosi 0,01 pln

    - przesyłka kurierska DPD pobraniowa:

    w przypadku zamówienia poniżej 300 pln koszt transportu wynosi 20 pln

    w przypadku zamówienia powyżej 300 pln koszt transportu wynosi 10 pln

    - przesyłka kurierska DHL przedpłacona:

    w przypadku zamówienia poniżej 300 pln koszt transportu wynosi 15 pln

    w przypadku zamówienia powyżej 300 pln koszt transportu wynosi 0,01 pln

    - przesyłka do paczkomatu INPOST przedpłacona:

    w przypadku zamówienia poniżej 300 pln koszt transportu wynosi 10 pln

    w przypadku zamówienia powyżej 300 pln koszt transportu wynosi 0,01 pln

    - przesyłka do DHL POP przedpłacona:

    w przypadku zamówienia poniżej 300 pln koszt transportu wynosi 10 pln

    w przypadku zamówienia powyżej 300 pln koszt transportu wynosi 0,01 pln.
  15. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem, koszty wysyłek są ustalane indywidualnie.
  16. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
  17. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest Sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub Sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy (zamawiającego/rezerwującego).
  18. Zgodnie z informacjami podanymi na stronach naszego serwisu, przedstawiana na nich informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
  19. Żadne promocje nie łączą się. Nie ma możliwości skorzystania z dodatkowych zniżek, w momencie kiedy dany produkt jest oferowany w promocyjnej cenie.
  20. Dane do przelewu za zakupy w MP3Store:
    Bank Santander - numer konta: 51 1090 1870 0000 0001 0250 8990
    MP3store, ul. Hajoty 61, 01-821 Warszawa
  21. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 odstąpić od niej bez podawania przyczyn. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu W sprawie odstąpień prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod adresem e-mail kontakt@mp3store.pl
    W przypadku odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym MP3store, zamówienie takie jest traktowane jako rezerwacja a do zawarcia umowy sprzedaży z klientem dochodzi w momencie wydania towaru i wystawienia dokumentów sprzedaży (faktury bądź paragonu).
  22. Zwrot płatności będzie dokonany taką formą jaką została wykonana płatność. (W przypadku braku możliwości zwrotu pierwotną formą płatności lub w przypadku płatności gotówką/pobranie zwrot będzie dokonany na podane przez klienta konto bankowe)
  23. Zastrzeżenia prawne: 
    Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronach naszego serwisu internetowego należą do ich właścicieli i użyte są wyłącznie w celach informacyjnych.
  24. Właścicielem sklepu jest firma:
    Multimedia Intelligent Products sp. j.
    siedziba: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa
    NIP 525-22-57-907, REGON 015340945
    KRS: 0000278901 wpisany przez XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie
    PKD 46.90.Z, 52.61.Z
    (adres korespondencyjny: 01-821 Warszawa, ul. Hajoty 61)
  25. Na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  26. Z zastrzeżeniem Regulaminu Administratorem danych, podanych przez Klienta w ramach rejestracji lub składania Zamówienia, jest Sprzedawca. Dane przetwarzane będą w celu realizacji umowy o świadczenie usług Sprzedawcy oraz umów sprzedaży na odległość, wypełnienia innych prawnie usprawiedliwionych celów administratorów lub odbiorców danych oraz celach, na które Klient wyrazi zgodę (w tym celach marketingowych). Klient ma prawo dostępu do treści danych oraz do ich poprawiania. Podanie danych odbywa się na zasadzie dobrowolności.

2025-07-31

2018-05-25

check Dodano produkt do porównania