- W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO, zaktualizowaliśmy politykę prywatności i przedstawiamy podstawowe informacje na temat rozporządzenia oraz informację o administratorze danych. Chcemy poinformować o przetwarzaniu tych danych osobowych oraz zasadach ich przetwarzania od 25 maja 2018 zacznie obowiązywać RODO - czyli unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy jak poniżej.
- Kto jest Administratorem Twoich danych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Multimedia Intelligent Products sp. j. z siedzibą w Warszawie 00-095, Pl. Bankowy 2 (KRS: 0000278901).
Dane kontaktowe:
e-mail: rodo@mip.biz.pl
listownie: ul. Działdowska 12/MIP, 01-184 Warszawa - Jakie dane mogą być przetwarzane? W zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, przetwarzane mogą być następujące podane dobrowolnie dane:
1) adres e-mail
2) imię i nazwisko
3) adres
4) numer telefonu
5) nazwa firmy (w przypadku zlecenia wystawienia faktury)
6) numer NIP (w przypadku zlecenia wystawienia faktury) - Jaki jest cel przetwarzania?
Twoje dane osobowe przetwarzane są w celach:
1) zawarcia i realizacji umowy (zakupu produktów lub usług)
2) realizacji Twoich uprawnień wynikających z gwarancji lub rękojmi
3) prowadzenia analiz i statystyk na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej
4) prowadzenie działań marketingowych samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami
5) dochodzenia roszczeń
6) archiwizacji
7) udzielania odpowiedzi na zapytania, pisma lub wnioski
8) prowadzenia działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa
9) wypełniania obowiązków prawnych ciążących na administratorze danych - Jaka jest podstawa przetwarzania danych?
Podstawą przetwarzania Twoich danych będzie:
1) udzielona zgoda
2) konieczność wykonania umowy lub podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy
3) konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
4) konieczność wynikająca z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, takich jak udzielanie odpowiedzi na Twoje pisma i wnioski - Kto może być odbiorcą danych?
Twoje dane będą przetwarzane przez pracowników i współpracowników administratora w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych. Odbiorcą twoich danych będą wszelkiego rodzaju osoby lub podmioty współpracujące z administratorem w celu realizacji celu przetwarzania danych, przykładowo:
1) Firmy kurierskie lub pocztowe realizująca przesyłkę zamówienia
3) Serwisy dystrybutorów realizujące uprawnienia wynikające z gwarancji lub rękojmi
3) Podmioty przetwarzające płatności lub zamówienia
4) Kancelarie prawne w przypadku zlecenia prowadzenia postępowania związanego z dochodzeniem roszczeń
5) Podmioty lub organy uprawniony na podstawie przepisów prawa - Czy Twoje dane mogą być przekazane poza terytorium EOG?
Twoje dane mogą być przekazane poza terytorium EOG , do państw trzecich (m.in. USA) w związku z: 1) działaniami podejmowanymi na serwisach społecznościowych oraz wykorzystaniem wtyczek i innych narzędzi pochodzących z tych serwisów (m.in. Google, Disqus, Facebook, Twitter); 2) wykorzystaniem narzędzi analitycznych i służących zanonimizowanemu śledzeniu zachowań użytkowników, w szczególności takich jak Google Analytics; 3) wykorzystaniem platform reklamowych służących pozyskaniu środków na utrzymanie serwisów internetowych (w szczególności: Google adsense). - Gdzie jest serwer administratora?
Twoje dane osobowe przetwarzane są na serwerach znajdujących się w Polsce. Dane mogą znajdować się na serwerach zarządzanych przez Home.pl S.A. z siedzibą w Szczecinie (KRS 0000431335), OVH sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu (KRS: 0000220286) lub w lokalach gdzie jest prowadzona działalność i znajdują się serwery zarządzane samodzielnie przez administratora. - Jaki jest okres przetwarzania danych?
Twoje dane osobowe przechowywane będą przez okres nieograniczony, aż do cofnięcia zgody. W przypadku cofnięcia zgody, dane będą przechowywane nie krócej niż wynika to z obowiązków wynikających z prawa, np.:
1) wykonywania obowiązków wynikających z prawa, w szczególności podatkowych i rachunkowych
2) dochodzenia roszczeń wynikających z zawartej umowy - Jakie są Twoje uprawnienia?
Masz praw do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody w dowolnym momencie. - Gdzie mogę złożyć skargę?
Masz prawo wniesienia skargi do GIODO, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - Czy musisz podać swoje dane osobowe?
Podanie przez Ciebie danych osobowych jako osoby fizycznej jest wymagane jeśli chcesz abyśmy mogli zawrzeć i wykonać umowę z Tobą, w szczególności odpowiedzieć na pytanie przed zakupem, wysłać zamówienie, naprawić produkt, wysłać newsletter. - Czy Twoje dane są profilowane?
Twoje dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, ale nie będzie to wywoływać wobec ciebie żadnych skutków prawnych lub w wpływać istotnie w podobny sposób na Twoją sytuację. Zautomatyzowanie i profilowanie takiego przetwarzania umożliwia lepsze przygotowanie odpowiedniej oferty dla Ciebie.
- Oświadczenie dotyczące ochrony prywatności w serwisie zawiera zasady zbierania i rozpowszechniania informacji o klientach, obowiązujące w naszym serwisie.
- Serwis ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji o klientach do świadczenia naszym klientom usług, co obejmuje m.in. informowanie naszych klientów o oferowanych przez nas produktach i usługach.
- Informacje pochodzące z badań ankietowych i formularzy zamówień nie są udostępniane osobom trzecim i służą głównie do realizacji zobowiązań wobec klientów, obejmujących m.in. dostarczanie zamówionych produktów.
- Rejestrowanie w naszych bazach adresów IP użytkowników ma na celu diagnozowanie problemów związanych z pracą naszego serwera, analizą naruszeń bezpieczeństwa oraz w zarządzaniu naszą stroną WWW. Adres IP jest wykorzystywany do identyfikacji i gromadzenia danych demograficznych od osób odwiedzających witrynę (np. informacje o regionie, z którego nastąpiło połączenie).
- Na podstawie uzyskanych informacji w szczególnych przypadkach sporządzane są zbiorcze, ogólne zestawienia statystyczne, ujawniane osobom trzecim. Obejmują one zwykle informacje o oglądalności serwisu. Zestawienia te nie zawierają jednak żadnych danych pozwalających na identyfikację pojedynczych użytkowników serwisu.
- Witryna naszego serwisu wykorzystuje pliki "cookies", które ułatwiają korzystanie z jej zasobów. "Cookies" zawierają użyteczne informacje i są przechowywane na komputerze użytkownika - nasz serwer może je odczytać przy ponownym połączeniu się z tym komputerem. Wyłączenie informacji "cookies" w przeglądarce nie pozbawia użytkownika dostępu do zasobów naszej witryny WWW - może jednak spowodować niestabilną pracę niektórych modułów wykorzystujących tą formę komunikacji systemu z użytkownikiem.
- Witryna naszego serwisu wykorzystuje pliki "cookies", które ułatwiają korzystanie z jej zasobów. "Cookies" zawierają użyteczne informacje (dostarczają informacji o zainteresowaniach użytkowników dotyczących między innymi pobieranych plików lub innych informacji statystycznych) i są przechowywane na komputerze użytkownika - nasz serwer może je odczytać przy ponownym połączeniu się z tym komputerem. Wyłączenie informacji "cookies" w przeglądarce nie pozbawia użytkownika dostępu do zasobów naszej witryny WWW - może jednak spowodować niestabilną pracę niektórych modułów wykorzystujących tą formę komunikacji systemu z użytkownikiem.
- Nasz serwis wykorzystuje formularze zamówień, które umożliwiają klientom m. in. rejestrację w serwisie i złożenie zamówienia. Formularze te pozwalają na zbieranie informacji kontaktowych od odwiedzających (takich jak adresy poczty elektronicznej użytkowników). Informacje pochodzące z formularzy zamówień są wykorzystywane do realizacji zamówień, wysyłania informacji o naszej firmie oraz materiałów promocyjnych od niektórych naszych partnerów.
- Informacje kontaktowe klientów są także wykorzystywane do nawiązywania z nimi kontaktu (np. w przypadku konieczności potwierdzenia zamówienia).
- Na naszej stronie WWW organizujemy konkursy, w których prosimy odwiedzających o informacje kontaktowe (takie jak adres poczty elektronicznej). Używamy informacji kontaktowych, pochodzących od osób uczestniczących w konkursach, do wysyłania użytkownikom informacji o naszej firmie, oraz materiałów promocyjnych od niektórych naszych partnerów. Informacje kontaktowe pochodzące od uczestników konkursów są także wykorzystywane do nawiązania z nimi kontaktu (np. w celu przekazania nagrody).
- Witryna WWW zaopatrzona jest w środki bezpieczeństwa, mające na celu ochronę danych przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem i modyfikacją. Zobowiązujemy się chronić wszelkie informacje ujawnione nam przez klientów zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa i zachowania poufności. Prawa dostępu do danych osobowych użytkowników serwisu zostały w restrykcyjny sposób ograniczone, tak aby informacje te nie znalazły się w rękach osób niepowołanych.